...

Wpływ diety na sprawność seksualną

Czy dieta ma wpływ na zachowanie prawidłowych funkcji seksualnych?

Problemy seksualne mężczyzn mogą mieć różną przyczynę, często jednak są one spowodowane nieprawidłowym sposobem odżywiania się. Dieta na seks?Tak, to możliwe. Do prawidłowego funkcjonowania i zachowania sprawności seksualnej organizm mężczyzny potrzebuje szeregu konkretnych składników odżywczych. Należą do nich m. in.:

  • Cynk – wspomaga utrzymanie we krwi właściwego poziomu testosteronu, który jest niezbędnym składnikiem diety aktywnego seksualnie mężczyzny. Bogate w cynk są przede wszystkim produkty pochodzenia zwierzęcego, np. małże, wątroba cielęca i wieprzowa.
  • Żeń-szeń – to roślina, która wykazuje pozytywny wpływ na pracę serca, odporność, siłę i potencję. Należy szukać jej w dobrych suplementach diety dla mężczyzn. Zwiększa libido i poprawia męską potencję. Pomaga mężczyznom cierpiącym na zaburzenia erekcji.
  • Witamina E – nazywana jest witaminą młodości i płodności. Niezbędna w diecie starającego się o dziecko mężczyzny. Bogatym źródłem witaminy E są np. orzechy, tłuste ryby i olej słonecznikowy.
  • Witaminy z grupy B – korzystnie wpływają na układ nerwowy, którego sprawne działanie warunkuje równowagę psychiczną człowieka. Trzeba pamiętać, że przyczyną zaburzeń erekcji może być blokada psychologiczna. Pokarmy bogate w tę grupę witamin to orzechy, pestki (np. dyni), nabiał, drób i ryby.

Źródło artykułu: https://www.aptekakamagra.pl/